Tegenwoordig hebben we te maken met diverse ontwikkelingen op het gebied van telecom, CRM-systemen en de verschillende devices waar alle toepassingen op gedraaid worden. Om het meeste voordeel uit deze nieuwe technologieën te halen, bieden de services van Xelion een goede optie, namelijk het integreren van het CRM-systeem met VoIP telefonie. Hierdoor werkt jouw bedrijf efficiënter én kun je op lange termijn meer geld besparen. In dit bericht vertellen wij er graag meer over.
Verbetering van het management
CloudSphere maakt gebruik van de telefooncentrale van Xelion. Hierbij is het mogelijk om je CRM-systeem te integreren met VoIP telefonie. Door deze twee systemen te koppelen is het makkelijker de interactie te beheren met klanten, de klantenservice en accountmanagers. Een groot voordeel van de koppeling is dat een inkomend gesprek direct wordt geregistreerd. De gegevens worden automatisch digitaal opgeslagen, wat een hoop notitiewerk scheelt.
Relatiebeheer
Een goed relatiebeheer is enorm belangrijk voor bedrijven in het MKB-segment, maar het kost ook veel tijd. Het koppelen van je CRM-systeem aan VoIP telefonie, kan hierbij een uitkomst zijn! Wanneer iemand belt zie je in een pop-up wie er belt en heb je gelijk de gegevens van de desbetreffende persoon bij de hand. Dit bespaart tijd én je kunt direct een persoonlijk gesprek voeren. Ook heeft Xelion een eigen applicatie waarmee je klantgegevens kunt opzoeken en direct contact op kunt nemen, ongeacht waar je bent en welk device je gebruikt.
Betere klantervaring met VoIP telefonie van CloudSphere
Het CRM-systeem integreren met VoIP telefonie biedt een verbetering in de klantervaring. Wanneer een klant belt kan hij direct worden aangesproken met zijn naam en is het voor de medewerkers mogelijk om de gegevens van de klant en eerdere conversaties in één oogopslag te zien. Dit zorgt voor een kortere wachttijd, kortere gesprekken en meer tevredenheid onder de klant. Benieuwd geworden naar de vele voordelen die VoIP telefonie te bieden heeft? Neem dan vrijblijvend contact op met CloudSphere via het online contactformulier of telefonisch via 088 – 340 02 30.